بهترین ها

ساخت وبلاگ

گل هاي عروس نشان دهنده معصوميت هستند

گل‌هاي «نفس نوزاد»، هديه‌اي تند و نمادين در مراسم حمام نوزاد، بيانگر بي‌گناهي و بي‌گناهي يک کودک تازه متولد شده است. گلها ظاهري ظريف و برفي مانند و زيبايي ملايم و برازنده اي دارند. در نتيجه، اين چيزها به برانگيختن حس خلوص شيرين مانند "نفس کودک" کمک مي کند.

جادوي ابدي گل هاي ژيپسوفيلا

گل هاي ژيپسوفيلا تا مدت ها پس از بريده شدن، قدرت خود را حفظ مي کنند. در نتيجه آنها به نماد عشق ابدي تبديل شده اند. گل هاي زيبا تالارهاي عروسي متعددي را زينت داده اند و دسته گل ها و تزئينات بي شماري را پر کرده اند.

در حالي که رنگ سفيد معمولاً محبوب ترين و شناخته شده ترين رنگ گل هاي ژيپسوفيلا است، مي توانيد گل ها را در رنگ هاي خيره کننده زيادي پيدا کنيد. به دسته گل هاي روز ولنتاين بعدي خود گل هاي عروس قرمز اضافه کنيد يا به دوستي که در انتظار پسر است، گل هاي عروس آبي را هديه دهيد.

قدرت آرام گل هاي نفس نوزاد

معني گل هاي ژيپسوفيلا در توانايي آنها در بيان يک بيانيه نرم نهفته است. گاهي اوقات اين چيزهاي کوچک هستند که جادويي ترين هستند. گاهي ظريف ترين صداها عميق ترين صداها نيز هستند

قيمت و خريد گل عروس

گل عروس نسبت به بسياري از گياهان قيمت معقول و مناسبي دارد. با هزينه متوسطي مي‌توان يک دسته گل ژيپسوفيلا را خريداري کرد و با گياهان ارزان قيمت ديگري ديزاين کرد.

 

گل ژيپسوفيلا نماد پاکي، عشق و صداقت است به همين علت در سرتاسر جهان به عنوان يک گزينه براي هديه دادن انتخاب مي‌شود؛ شما هم اگر قصد هديه دادن به کسي را داريد، با خريد گل ژيپسوفيلا ميتوانيد عزيزانتان را خوشحال کنيد.

هر آنچه که بايد در مورد گل ژيپسوفيلا يا عروس بدانيد

از بين بردن منفي بافي با گل هاي نفس نوزاد

گل‌هاي نفس کودک را در اطراف خانه رشد دهيد و با انرژي مثبت و مفيد از خود محافظت کنيد. در معصوميت و پاکي خود، آنها مي توانند خانه را در برابر انبوه هاي منفي که ممکن است آرامش زندگي شما را تهديد کند، محافظت کنند.

گل هاي عروس از تهديدات ناديده محافظت مي کنند

وقتي به محافظت از خود فکر مي کنيم، آنچه معمولاً به ذهنمان خطور مي کند سيستم هاي هشدار، سلاح ها و امنيت عمومي است. در حالي که اينها به خودي خود سطحي از محافظت را ارائه مي دهند، ممکن است از شما در برابر "مزاحمين" که ممکن است به صورت ناديده و ناشناخته وارد خانه يا فضاي شما شوند محافظت نکنند.

 

با گل هاي نفس کودک از سلامت عاطفي خود محافظت کنيد

براي مثال، هيچ سيستم هشداري تنظيم نشده است که وقتي هواي افسردگي به خانه شما مي‌آيد خاموش شود. يا زماني که يکي از دوستان يا اعضاي خانواده از فضاي شما بازديد مي کند و با سمي بودن فضاي شما را تزئين مي کند. و در حالي که ممکن است اين چيزها به عنوان يک خطر واضح و فعلي مانند يک مهاجم مسلح ديده نشوند، در صورت عدم کنترل مي توانند آسيب طولاني مدت به سلامتي شما وارد کنند.

چرا دسته گل قلبي انتخابي مناسب براي عاشقانه هاي شماست؟

هر آنچه که بايد در مورد گل ژيپسوفيلا يا عروس بدانيد

امروزه دسته گل طرفداران زيادي را به خود اختصاص داده اند.مجموعه اي از گل ها با نظم و زيبايي خاصي در کنار هم چيده شده اند مدل قلبي دسته گل ژيپسوفيلا آن را مناسب براي عاشقانه هاي شما همچون پيشنهاد دوستي، ولنتاين، تبريک تولد و …  کرده است.

براي خريد دسته گل قلبي کليک نماييد

منفي با گل هاي نفس نوزاد خلع سلاح مي شود

تاريکي و منفي‌گرايي با زيبايي و خلوصي که گل‌هاي نفس کودک نشان مي‌دهند خلع سلاح مي‌شوند. اين به نوبه خود مي‌تواند منجر شود که مهمانان شما احساسات سمي را که در خانه دارند، ترک کنند، زيرا قلب آنها با سادگي زيبايي نفس کودک گرم مي‌شود. محافظت از منفي ها کار احمقانه اي نيست. اين چيزي است که مي تواند اطمينان حاصل کند که آرامش و امنيت واقعي خانه شما دست نخورده باقي مي ماند

گل‌هاي نفس کودک، پرکننده‌هاي زيادي را براي دسته گلها فراهم مي‌کنند

گل هاي Baby's Breath يک پرکننده عالي هستند و به شما کمک مي کنند تا يک دسته گل پر از شکوفه هاي زيبا ايجاد کنيد.

منبع :  https://jamejamonline.ir/fa/news/1378631/%D9%87%D8%B1-%D8%A2%D9%86%DA%86%D9%87-%DA%A9%D9%87-%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D8%AF-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D9%88%D8%B1%D8%AF-%DA%AF%D9%84-%DA%98%DB%8C%D9%BE%D8%B3%D9%88%D9%81%DB%8C%D9%84%D8%A7-%DB%8C%D8%A7-%D8%B9%D8%B1%D9%88%D8%B3-%D8%A8%D8%AF%D8%A7%D9%86%DB%8C%D8%AF

https://myspace.com/marriotkeziah3
https://disqus.com/by/marriotkeziah3/about/
https://www.goodreads.com/user/show/155028027-marriot-keziah
https://en.gravatar.com/marriotkeziah3
https://www.ted.com/profiles/37617273
https://www.behance.net/marriotkeziah
https://marriotkeziah3.livejoual.com/profile
https://www.quora.com/profile/Marriot-Keziah
https://issuu.com/marriotkeziah3
بهترین ها...
ما را در سایت بهترین ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann9 بازدید : 123 تاريخ : جمعه 18 شهريور 1401 ساعت: 16:49

بازاريابي محتوا (content marketing) چيست؟

بازاريابي محتوا نوعي بازاريابي است که هدف آن افزايش توجه و دستيابي به محصولات و برندها در ميان گروه هدف مورد نظر از طريق محتواي منتشر شده در وب و آفلاين است.

محتوا مي‌تواند شامل متون، تصاوير يا ويديوهايي باشد که در وب‌سايت‌ها، وبلاگ‌ها يا از طريق رسانه‌هاي اجتماعي خود يا شخص ثالث توزيع مي‌شوند. اهداف بازاريابي محتوا افزايش ترافيک وب سايت و در نتيجه تبديل و همچنين - براي سئو - رتبه بندي بهتر در موتورهاي جستجو مانند گوگل است.

 

توسعه بازاريابي محتوا

 

بازاريابي محتوا يک تکنيک بازاريابي سئو با مهدي نجاري است که بيش از 100 سال قدمت دارد. زيرا در اوايل سال 1895، سازنده آمريکايي جان دير مجله خود را منتشر کرد که در آن نکات و ترفندهايي براي کشاورزي منتشر مي شد.

 هدف از اين اقدام ارتقاء آگاهي از برند سازنده بود. اين مجله هنوز هم در حال توليد است و در هر نسخه بيش از يک ميليون خواننده دارد.

 

برخلاف ساير اشکال تبليغات، بازاريابي محتوا سعي مي کند از طريق محتوا، عمدتاً محتواي آنلاين، به مشتريان دست يابد. اين محتوا معمولاً به کاربران ارزش افزوده ارائه مي دهد. آنها مي توانند به مصرف کنندگان اطلاع دهند، سود ببرند يا سرگرم کنند.

 

بازاريابي محتوا مدت ها قبل از آغاز عصر تجاري اينترنتي، SEO يا SEA وجود داشت. کتابچه Knax Club از Sparkasse در دهه 1980، داستان‌هاي نوشيدني پودر کاکائو Kaba، ايده‌هاي دستور پخت از Dr. Oetker يا داستان هاي Lurchi، سمندر از برند کفش به همين نام: بازاريابي محتوا براي چندين دهه توسط شرکت ها براي دستيابي به مشتريان استفاده شده است. اما فقط با اينترنت و اخيراً با سئو بود که بازاريابي محتوا به طور قابل توجهي توسعه يافت. چند دليل براي اين وجود دارد:

 

  1. با معرفي الگوريتم هاي بيشتر و دقيق تر، بهينه سازي درون صفحه براي وب سايت ها بيش از پيش پيچيده شده است. محتواي نازک در عين حال سيگنال هاي منفي را در موتورهاي جستجو ارائه مي دهد.
  2. تقاضاي کاربران اينترنت افزايش يافته است. با افزايش استفاده از اينترنت، کاربران انتظار محتواي بهتري دارند. اگر اينها خيلي ضعيف هستند، هيچ ارزش افزوده، سرگرمي يا اطلاعاتي ارائه نمي دهند، کاربران يک وب سايت را زودتر ترک مي کنند.
  3. بازاريابي تغيير کرده است. براي مدت طولاني مرسوم بود که کاربران را به طور مستقيم و تهاجمي تبليغ مي کردند و آنها را تشويق مي کردند تا از طريق بازاريابي فشار وارد عمل کنند.امروزه بازاريابي کششي تقاضاي بيشتري دارد. گروه هدف به سمت سايت خودتان با محتواي جذاب کشيده مي شود. بنابراين تلاش براي دستيابي به مصرف کنندگان در سفر مشتري انجام مي شود.
  4. ابزارهاي تحليل بهتر شده اند. با کمک داده هاي بزرگ، هوش مصنوعي و بهبود فني مداوم، امکان تنظيم تجزيه و تحليل داده هاي دقيق تر نيز فراهم شده است. اين ارزيابي ها به تعادل دقيق تر اقدامات بازاريابي و تجزيه و تحليل بهتر گروه هدف کمک مي کند.

 

Content Marketing مدرن مبتني بر تعريف دقيق گروه‌هاي هدف يا شخصيت‌ها، ايجاد محتواي با کيفيت بالا متناسب با گروه هدف و توزيع خاص گروه هدف از اين محتوا در وب است. اين فرآيند با ارزيابي مستمر همراه است.

 

بازاريابي محتوا در Zalando

 

در اجلاس Searchmetrics 2017 در برلين، نورمن نيلسن در مورد بازاريابي محتوا در Zalando صحبت کرد. اين ارائه بينش هايي را در مورد سازماندهي بازاريابي محتوا در خرده فروش آنلاين Zalando ارائه مي دهد.

 

 

چه چيزي به عنوان محتوا به حساب مي آيد؟

 

محتواي آنلاين عمدتاً براي بازاريابي محتوا استفاده مي شود. محتوا مي تواند شامل متن، تصوير يا فيلم باشد. عناصر معمول بازاريابي محتوا عبارتند از:

 

  • کتاب هاي الکترونيکي: اين رسانه ها در بازاريابي محتوا محبوب هستند. در کتاب‌هاي الکترونيکي، مي‌توان به يک موضوع با جزئيات پرداخت. در عين حال، اين محتوا مي تواند هر چند وقت يکبار که دوست داريد به اشتراک بگذاريد. برخلاف کتاب‌هاي معمولي، پيوندهايي به محتواي اضافي نيز مي‌تواند در کتاب‌هاي الکترونيکي درج شود.
  • راهنما: با اين نوع متن بسيار محبوب، مي توان به گروه هاي هدف بسيار دقيق پرداخت. ارزش افزوده به خودي خود ذاتي اين امر است. توزيع معمولاً از طريق بهينه سازي موتورهاي جستجو انجام مي شود.
  • وايت پيپر: مانند کتاب الکترونيکي، کاغذ سفيد نيز به يک موضوع اختصاص داده شده است. با اين حال، معمولاً با يک جنبه جزئي با جزئيات زياد سروکار دارد و مشکل از جمله راه‌حل مشکل را ارائه مي‌کند.
  • پست هاي وبلاگ: چه در وبلاگ شرکتي و چه به عنوان پست مهمان در وبلاگ هاي ديگر، مقالات وبلاگ فرصتي را براي ارائه موضوعات به صورت تهاجمي و بحث برانگيز از ديدگاه ذهني ارائه مي دهند. علاوه بر اين، کاربران اين فرصت را دارند که مستقيماً با نظرات خود به محتوا واکنش نشان دهند.
  • اينفوگرافيک: اين ماده بصري قادر است حتي مسائل پيچيده را به وضوح ارائه دهد. مزيت اينفوگرافيک ها اين است که مي توان آنها را به راحتي از طريق شبکه هاي اجتماعي به اشتراک گذاشت و در نتيجه از جلوه هاي ويروسي استفاده کرد.
  • مطالعات: چه مطالعات موردي انفرادي يا نظرسنجي هاي گسترده باشند، مطالعات عناصر بسيار خنثي و جدي در بازاريابي محتوا هستند. بسته به محتوا، شرکت ها مي توانند توجه زيادي را به خود جلب کنند و در گروه هدف مربوطه اعتماد ايجاد کنند.
  • خبرنامه: از ايميل ها مي توان به خوبي براي بازاريابي محتوا استفاده کرد زيرا مشترکان از قبل علاقه مند هستند. علاوه بر اين، گروه هاي هدف را مي توان با بازاريابي خبرنامه بسيار دقيق تقسيم بندي کرد.

 

 

اهداف بازاريابي محتوا

 

بازاريابي محتوا مي تواند اهداف مختلفي را محقق کند، اگرچه نام تجاري معمولاً محرک آن است. اهداف به استراتژي شرکت مربوطه بستگي دارد. اين اهداف همچنين مي توانند بخشي از استراتژي بازاريابي آنلاين باشند.

 

  • برندسازي: با کمک بازاريابي محتوا، شرکت ها مي توانند شهرت، دسترسي و آگاهي از برند خود را افزايش دهند.
  • افزايش در تبديل: بازاريابي محتوا مي تواند به طور قابل توجهي تعداد بازديدکنندگان يک وب سايت را افزايش دهد. اين باعث افزايش شانس تبديل بيشتر مي شود.
  • افزايش ديد در SERP ها: بازاريابي محتوا مي تواند تعداد بک لينک هاي دريافتي را افزايش دهد و در نتيجه رتبه کلمات کليدي مرتبط را نيز بهبود بخشد. به اين ترتيب مي توان ديد سئوي وب سايت ها را در نتايج جستجو به طور پايدار افزايش داد.
  • تقويت وفاداري مشتري: مشتريان موجود را مي توان در دراز مدت با بازاريابي محتوا به يک شرکت گره زد.
  • جذب مشتريان جديد: با کمک بازاريابي محتوا مي توان پايگاه مشتريان را گسترش داد.

            بهينه سازي موتورهاي جستجو: از آنجايي که بازاريابي آنلاين با محتواي آنلاين مناسب براي گروه هدف ايده آل است، سيگنال هاي کاربر به طور قابل توجهي بهتر از صفحات محصول ارسال مي کند. و اين سيگنال ها يک فاکتور مهم رتبه بندي براي سئو هستند.

 

 

https://cutt.ly/qXzZroF

https://is.is/tEIC4v

https://clck.ru/sd2W6

https://barkatbhaitown.blogspot.com/2022/08/3.html

https://sites.google.com/view/fosdjfsdhfiosdf-sdfksifjsfs-/home

http://offpageseo2000.weebly.com/3/3

https://medium.com/@faheemkhatri4/3-%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D8%B3%D8%A6%D9%88-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%B1%D8%AA%D8%A8%D9%87-%D8%A8%D9%86%D8%AF%DB%8C-%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1-9ce153f4e882

https://seo388250165.wordpress.com/2022/08/07/%d8%b3%d8%a6%d9%88-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa%d8%9f/

 

بهترین ها...
ما را در سایت بهترین ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann9 بازدید : 171 تاريخ : يکشنبه 6 شهريور 1401 ساعت: 21:48

مقايسه لامپ هاي رشته اي و متال هاليد و فلوروسنت با لامپ ال اي دي

 

لامپ هاي رشته اي:

 

نور لامپ هاي رشته اي گرم و يکنواخت است و شباهت زيادي به نور طبيعي دارد و به همين دليل بهترين نور مصنوعي است.

اين لامپ ها از نظر بازده تبديل الکتريسيته اقتصادي نيستند و کمتر از ?? انرژي دريافتي را به نور تبديل مي کنند. برخي کشورها مانند استراليا اين لامپ ها را با لامپ هاي کارآمدتري جايگزين کرده اند.

لامپ هاي فلورسنت جيوه و کم مصرف:

 

اين لامپ هاي فيلامنت گران تر هستند؛ اما آنها زندگي طولاني تري نسبت به آنها دارند. اين نوع لامپ ها کمتر از لامپ هاي رشته اي مصرف مي کنند، اما معايب زيادي نيز دارند. مهم ترين نقطه ضعف اين لامپ ها خطر سلامت انسان است. اشعه ماوراي بنفش و جيوه در اين لامپ ها براي سلامتي انسان بسيار مضر است.

 

لامپ هاي بخار جيوه:

 

کارايي نوراني خوب و زندگي خدماتي خوب از مهم ترين ويژگي هاي اين لامپ ها هستند. با توجه به رنگ مناسب نور، اين لامپ ها براي تأمين روشنايي خارجي مانند پارک ها، پياده روها، و روشنايي براي غرفه هاي کارخانه مناسب هستند.

از سوي ديگر به دليل خطراتي که بخار جيوه براي محيط زيست دارد، توليد اين نوع لامپ ها در کشورهاي عضو اتحاديه اروپا ممنوع شده است. از سوي ديگر از دست دادن انرژي اين لامپ ها بسيار زياد است. يعني دوران استفاده از اين لامپ ها براي ارائه روشنايي به پايان مي رسد.

لامپ هاي بخار سديم:

 

در لامپ هاي بخار سديم، گازي که تخليه الکتريکي در آن رخ مي دهد، بخار سديم است. در نتيجه نور اين لامپ ها در محدوده نور زرد قرار دارد.

اين لامپ ها عمر خدماتي طولاني و خروجي نور بسيار بالايي دارند، اما به دليل ناکافي بودن رنگ نور و درصد بازتاب نامساعد رنگ، اين لامپ ها عمدتاً در محيط هايي مانند اسکله ها، بنادر و جاده هاي شهري مورد استفاده قرار مي گيرند. اما به دليل اينکه شاخص توليد مثل رنگ اين لامپ ها بسيار کم است، استفاده از اين لامپ ها براي مکان هايي که مردم براي مدت طولاني در آن ها حرکت مي کنند، مانند پياده رو، مراکز خريد شهري، پارک ها و غيره مناسب نيست.

 

لامپ هاي فلزي يد:

 

لامپ هاي فلزي يد مشابه بخار جيوه هستند، با اين تفاوت که به آن مقدار کمي نمک هالوژن اضافه شد که کيفيت رنگ آن ها را افزايش داد و از سوي ديگر انتشار نور آن ها را افزايش داد و امروزه به سرعت در حال جايگزيني با لامپ هاي ديگر است انواع مختلفي از لامپ ها وجود دارد. اين نوع لامپ ها در محدوده ?? تا ?? وات توليد مي شوند و در کارخانه هاي روشنايي و روشنايي داخل سالن استفاده مي شوند و همچنين در جاده هاي شهري و ورزشگاه هاي ورزشي، مناطق بسيار بزرگ و غيره لامپ يد فلزي داراي دو حباب است، حباب بيرون از انتشار اشعه فرابنفش جلوگيري مي کند، و در صورت شکستن،  استفاده از لامپ بسيار خطرناک است و مي تواند باعث آسيب جدي به چشم و پوست انسان شود.

 

 

https://setiathome.berkeley.edu/show_user.php?userid=11210741

https://torgi.gov.ru/forum/user/profile/1690552.page

https://independent.academia.edu/MelbaLuna625

http://edu.fudanedu.uk/user/travisroisin4/

http://fudanedu.uk/user/travisroisin4/

http://jobs.ict-edu.uk/user/travisroisin4/

http://ict-edu.uk/user/travisroisin4/

https://my.carthage.edu/ICS/Academics/EXS/EXS_3070__UG16/RC_2017_UNDG-EXS_3070__UG16_-01/Announcements.jnz?portlet=Announcements&screen=View+Post&screenType=next&&Id=151beb63-fc66-45cd-96fd-9d7234ede3cb

http://ezproxy.cityu.edu.hk/login?url=https://forok.shop

http://entrance-exam.net/forum/members/travisroisin4.html

http://history.lib.ntnu.edu.tw/wiki/index.php/%E4%BD%BF%E7%94%A8%E8%80%85:TravisRoisin4

 

 

بهترین ها...
ما را در سایت بهترین ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann9 بازدید : 157 تاريخ : چهارشنبه 2 شهريور 1401 ساعت: 4:12

لینک دوستان

خبرنامه